Stowarzyszenie Pedagogów Perkusistów ogłasza konkurs „OLIMPIADA PERKUSJI dla uczniów szkół muzycznych I stopnia – formuła zdalna”.
Główne cele konkursu to: upowszechnianie nauczania i pomoc w nauczaniu zdalnym na instrumentach perkusyjnych, motywowanie do ćwiczenia na instrumencie oraz urozmaicenie zdalnej nauki w „czterech ścianach” poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii IT. Integracja środowiska perkusyjnego.
Konkurs przeprowadzony będzie w technice tzw „chmury” na posiadanej przez Stowarzyszenie platformie G Suite.
Założeniem jest wykorzystanie dysku Google w celu umieszczania „w chmurze” przez nauczycieli stowarzyszonych w SPP nagrań uzyskanych od swoich uczniów.
Dzięki temu do dnia 3 czerwca nauczyciele będą mogli decydować którą wersę (lub utwór/kategorię) wykonania ucznia ostatecznie zgłosić do konkursu, dzielić się wykonaniami z innymi uczniami lub nauczycielami w razie potrzeby zarówno przed jak i po ogłoszeniu wyników. Rozwiązanie to umożliwia też posługiwanie się większymi plikami niż 25 MB które mogą być przesyłane e-mailem.
REGULAMIN
KARTA UCZESTNIKA
OŚWIADCZENIE RODO
GRUPA PIERWSZA:
Etiudy 5-6 str.10
Etiudy 7-8 str. 11
Etiudy 9-10 str. 12
GRUPA DRUGA:
Etiuda 10 str. 29
GRUPA TRZECIA:
Etiuda 15 str. 34
Żeby umieścić plik na dysku Google trzeba:
- Zalogować się w domenie SPP poprzez wpisanie do przeglądarki adresu: „dysk.spperc.pl”.
- Jako nazwa użytkownika wpisujemy: „swojenazwisko@spperc.pl” a jako hasła za pierwszym razem używamy adresu e-mail jaki podaliśmy przy „zapisywaniu się” do Stowarzyszenia (np. „bartecki@ukw.edu.pl„.
- Jeśli logujemy się po raz pierwszy zostaniemy poproszeni o zmianę hasła w innym wypadku musimy pamiętać hasło któro ustalilismy sobie przy pierwszym logowaniu.
- Po zalogowaniu najprostszym sposobem umieszczenia nagrania na dysku Google jest przeciąnięcie pliku w obszar okna dysku.
Krótkie instrukcje pisane: https://support.google.com/drive/answer/2424368?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl,
a tu filmik: https://www.youtube.com/watch?v=BkWfS2NNak8.
- Link ostatecznej wersji filmu możemy przesłać mailem wraz z kartą uczestnika i oświadczeniem w ten sposób: https://www.youtube.com/watch?v=8-UYreKI9Ao
- Do udostępniena filmu wyłącznie dla Jury Olimpiady należy użyć opcji „udostępnij konkretnej osobie” lub „zaproś innych” w opcjach zaawansowanych i wpisać „zarząd@spperc.pl„.
Polecamy też „przewodnik” pracy zdalnej: https://gsuite.google.pl/intl/pl/working-remotely/
Życzymy „połamania pałek!!!”
